we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, June 1, 2010

happy birthday MOMMY~

semalam (31may2010) adalah hari lahir ibu aku yang ke-52. huhu... nampak muda kan mak i? adakah aku akan awet muda macam mak? huhu... tak kot. sebab aku tak makan ulam-ulaman dan juga kurang menggemari sayur-sayuran. buah-buahan pun kurang ye saya nak makan2. bila terpaksa sahaja. huhu...

okay, di sini, di According To Yanna, saya ingin mengucapkan Happy Belated Birthday untuk emak saya. moga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu. sentiasa nampak muda dan ceria2 selalu. i love you so much. amacam? vogue tak mak i?


actually, aku nyaris2 lupa akan birthday mak aku ni. sebab bila duduk rumah, jobless, hidup tak tentu arah. so, tak keep track tarikh. kadang2 hari pun lupa hari apa. huhu... then bila jumpa gerek sabtu lepas and tulis blog, eh???!! its 29th May already! so, lagi 2 hari birthday mak. ahad tu, panggil gerek datang lagi then pergi cari hadiah. wow, nak cari hadiah mak ni memang satu cabaran. tak tahu nak beli apa. then round punya round, nampak Sheaffer pink yang sangat cute. plus, murah and ada discount lagi! apa lagi, tak pikir panjang terus beli.


then, ini hadiah dari ayah. round JB tu cari kedai bunga. huhu... pikir nak beli yang dekat2 dengan rumah. boleh pulak tutup kedainya. huhu... red roses. then send pergi sekolah mak. SURPRISE!!


dan malamnya, RAWA!! huish, aku macam kanak2 dapat mainan kan. tak sempat duduk, aku dah pergi ambil makanan. sedap wooo ayam dia. tapi semalam a bit masin. and kerang BESAR punya tak ada jugak. keciwa! tengok tu cikna tu, makan tak angkat2 kepala. huhu...





p/s (i) : first job interview. mak ayah macam tak bagi pergi je. ai... nak jugak! ai... *mengeluh panjang

p/s (ii) : june already. tak sabar nak berhari raya dan konvo! i'm on top of the world!




01062010 ~ 12.17pm
rumah aku ~ bilik aku

3 comments:

Anonymous said...

cantik pen tu..ak xsgke plak secantik tuh..hehe
kecewa xdpt g melaka

yanna yazed said...
This comment has been removed by the author.
yanna yazed said...

xpelh, nk wt cne. ayh ko xbg. xdpt restu lg pyh woo... huhu... oh, xde kerang besar lg!

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com