we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, June 9, 2010

Selamat Pengantin Baru Eja & Sani

hello2... nak update isnin lepas. tapi tak dapat handle sebab nak update pasal anak2 buah aku. huhu... jadi, inilah dia update pasal kenduri kahwin sebelah rumah aku. serba biru. huhu... dan aku terlupa tangkap gambar pelamin. entah macam mane boleh terlupa. he...

Izzati ni jiran aku dari kecil. hehe... tak berapa rapat. dulu masa aku tinggal kat area dalam, dia pun tinggal dekat2 rumah aku. then aku pindah ke rumah sini. berjiran dengan Uncle Man sekeluarga. family Irdiena lah senang cerita. then bila Uncle Man bersara dan berpindah, family Izzati pindah masuk. rumah tu memang rumah kenduri kahwin kot. hehe... since aku tinggal rumah ni, rumah diorang tu dah 5 kali buat kenduri kahwin. 3 weddings anak2 Uncle Man, 2 orang pulak family Izzati. kakak Izzati dan Izzati. agak2 rumah sebelah lambat betul dapat berkatnya. hehe...

tak dapat tangkap gambar pengantinnya sebab ramai sangat juru2 kamera. hehe... jadi, ini sahajalah gambar pengantin yang ada. kikiki... langsung tak nampak. ni pengantin bersama adik beradiknya. 4 orang semuanya perempuan. seorang yang kanan sekali je belum kahwin. masih bersekolah ye. he...


ni bilik pengantin. serba biru. kalau aku pakai baju biru then baring kat atas katil tu, mesti korang tak jumpa aku kan? hehe...


ni pulak meja makan pengantin. sweet... kalau tambah lagi pink tu mesti lagiiiii sweet. bridal house dia anak kastam dan baru bertapak dalam industri ni. jadi agak murah dan puas hati lah in terms pelamin dan meja pengantin. kita pun boleh demand sikit lah. siapa2 yang berminat, boleh hubungi saya untuk nombornya. hehe...


okay, itu sahaja untuk entri majlis perkahwinan. aku belum lagi attend majlis2 perkahwinan yang lain. jadi tak dapat nak update pasal majlis kahwin ye kawan2. hehe...






p/s (i) : tak kisah pun u busy... i busy jugak. ingat u seorang ada kerja? cop, u tau tak i kerja apa?

p/s (ii) : oh, masih tak suka dengan cik piza kerana menggoda anak buah aku. heh! memanglah dia tak ngorat aku. sumbang mahram. hehe...

p/s (iii) : jadi ke tak ni nak ke penang? ooo nasi kandar... lama sudah tidak aku menjamahnya... dan straight ke Nilai dan Seremban? wow!







09062010 ~ 4.16pm
rumah aku ~ ruang tamu-depan tv

2 comments:

Anonymous said...

enough said..aqil mmg ske ak..
w/pon xcntik, manisny ade..oh gula kapas..haha

yanna yazed said...

haha... "nanak!!" heh, xde gula2 kapas okay. itu ikram punya. ko mkn ek?

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com