we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, June 24, 2010

hari melawat pesakit =)

okay, seperti yang telah aku khabarkan, aku tidak sihat beberapa hari minggu lepas. sekarang i can say i 95% sihat. telinga still bengong2 lagi. haha... hari ahad sepatutnya pergi berdating dengan gerek. tapi di sebabkan telinga semakin tenat, maka, plan di batalkan. oh, sedih... after balik klinik, makan ubat barulah aku boleh tidur dengan nyenyak.

bangun2 terus msg gerek, "after asar datang rumah i yek". yelah, even tak dapat keluar, still gerek boleh datang jenguk aku kan. dia sampai dalam 5.30pm membawa pesanan yang aku pesan. hehe... waffle-in-mug. seharian tak makan, sekali ngap waffle, sedapnya... walaupun mulut still sakit. then gerek ajak keluar walau sekejap. apalagi, durian puff. tak berapa sedap sebab dia sejuk. tak sangka i... tapi at least pernah merasa juga lah kan? dan gerek bawak pergi makan cendol Md. Zain jugak. malangnya tak ada pulut. oh kureng...

then hari isnin, keluar lagi dengan gerek. hehe... mentang2 sakit dah reda sikit. mula nak merayau. pergi KFC Persada. tak pernah try, saje nak tahu environment dia. agak kecik lah. dari luar nampak besar. boleh muat less than 50 people je. ha, ini tiket metro dia. mahal woo... sejam pertama rm2.50. makan gelojoh2 lah yek kawan2.


kemudian ukur JB. jalan2 kemudian terasa nak makan cendol Md. Zain lagi. kali ni pulut ada. oh, nikmatnya... tatkala ini, aku terasa sangat kecur. di tambah dengan aku yang sedang berpuasa. haha... dah lama tak puasa, jadi bermalas malasan pulak kat rumah. tak ada buat kerja apa. okay kawan2, picture yayang saya. hm... windu. ops, sori yek readers. tengok gambar je rasa rindu pulak. kikikiki...





p/s (i) : berbuka puasa dengan apa yek hari ni? hari gaji. mak beli makanan special tak agak2? semalam mak berbuka dengan BBQ Chicken. oh nikmatnya...

p/s (ii) : gerek sangat kedekut kerana tak nak belikan hp untuk aku jugak... kedekut!




24062010 ~ 5.09pm
rumah aku ~ ruang tamu-depan tv

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com