we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, September 13, 2009

1 MALAYSIA~

korang ada tengok iklan kt tv tak yang ada birthday party. family india buat birthday party untuk anak perempuan dia. sekali tiba2 anak dia pengsan. pergi hospital, doktor kata perlukan banyak darah AB-. eh, AB- atau B- ek? kakaka... lupa, aku jarang tengok tv.

then kawan2 dia yang cina, melayu guna hp, komputer, suratkhabar untuk sebarkan berita tu; budak kecik perlukan darah jenis (seperti di atas). takut salah sebut lagi. lepas tu, ramai lah yang datang menderma. pelbagai kaum, pelbagai umur...

tapi pelik pulak, ada budak sekolah. bukan syarat menderma 18 tahun ke atas ke? budak sekolah mane boleh menderma. hmm... budak form 6 kot. ha, boleh jadi jugak...

ha, actually, aku nak cerita pasal aku pergi derma darah. kikiki... its been 2 years aku tak derma darah. ni pun tak merancang actually. nak pergi tengok wayang sebenarnya. sementara tunggu showtime, jalan2 kat jusco tebrau tu. sekali ada tempat derma darah. aku tak pikir panjang...


yanna : memakai baju spider (mak aku beli k) dan kasut pink (mak aku beli jugak) huhu... mencapub.

apa koherennya dengan 1 malaysia? sebab iklan tu ada sebut quotation, "saya tak nampak perbezaan. yang saya nampak, hanyalah persamaan.... 1 malaysia" kononnya orang2 pelbagai kaum dan jenis tu pun boleh membantu lah. kita kan SATU MALAYSIA.






p/s (i) : gerek ke jerantut kejap lagi... hmm... malaslah nak argue.

p/s (ii) : hari ni aku balik rumah. buka kat rumah. esok satu hari lah aku tak pergi kelas. sori misai... tinggal ko lagi pulak hari ni. sori...





13092009 ~ 9.27am
bilik aku ~ g17-217

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com