we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, September 27, 2009

buah hati saya~~

hari ni raya ke berapa entah... tapi, abang jan belum balik dari penang. wawawa... rindu bangat pada diena ni. sebulan lebih tak jumpa. tapi takpelah... uncle man tak sehat, so, mesti abang jan nak duduk penang lama sikit. semoga uncle man cepat sembuh. ni yang tiba2 semangat nak pergi penang ni....


semalam and kelmarin aku tido rumah cikna. dia suruh transfer gambar2 raya kat kelantan. sekali aku nampak gambar2 buah hati saya. rindunya... ni gambar ni gambar lama tapi aku baru tengok semalam. gambar buah hati saya dan daddy saya...


manja betul diena ni. ni maybe masa aqiel umur 4 bulan ni. kecik lagi budak ni. sekarang... hui, semangat. he... alahai... windunya... hari raya hari tu call diorang. suara diena macam nak nangis je bercakap dengan aku. rindu akulah tu. hoho... saja nak koya2. dia sedih tak dapat jumpa aku lah tu. he....




p/s : dah ada di utm. boringnya... kenyangnya makan nasi goreng cikna masak ni. alhamdulillah...




27092009 ~ 7.12pm
bilik aku ~ g17-217

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com