we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Mama's Pumpkin

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, September 4, 2009

kamu yang ku rindu =)

dah sminggu adik aku pulang ke asrama dia. tiba kembali hujung minggu. hmm... nak balik ke taknak? selalunya balik, adik aku ada kat rumah. buat lawak sengal dia. tapi balik kali ni macam lain... adik aku takde kat rumah. yang ada mak and ayah je... sunyinya...


terasa macam taknak balik minggu ni... tapi ayah dah call semalam. suara macam suruh balik je. hmm... balik jelah. satu malam. berbuka jumaat and sabtu kat rumah. tak boleh nak balik lama2. discourse analysis hantar isnin. kang ada yang tak tido malam lagi kang. huhu... nasib baik PSM setakat ni okay. alhamdulillah...


inilah wajah 2 manusia yang ku rindu... sori boy muka terkerat sikit. asalkan nampak diena. hehe... inilah muka diena yang manja betul dengan bey dia. fyi : diena panggil adik aku, bey.








p/s : nak beli kasut raya lah... huhu... nak belikan mas sekali tp takde duit. ish2... takpe, ada rezeki, adalah...





04092009 ~ 6.20am
bilik aku ~ g17-217

2 comments:

yana said...

umah dekat ble la blek..temankan mak ngan ayah...

yanna yazed said...

kak yana, u dh ada blog? best2... he... i br blk dr rumah ni. amy ajk karaoke plk. stress agknya dia...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com