we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, September 3, 2009

kenapa dengan hari ini dan semalam? hmmm...

aku stress tapi bak kata gerek... "jangan tension je tapi tak buat apa2". tapi... tu jugaklah yang aku buat. aku tak buat apa2... hmm...

aku stress psm. minggu ni kena hantar material adaptation. hmm... rasanya dah siap. compile dengan amy punya. so, one is done. minggu depan kena hantar discourse analysis pulak. hmm... weekend ni nak transcribe then proceed. harap2 lah Dr. Aireen tak potong markah banyak sebab hantar lambat... tapi yang aku stress ni... PSM...

dah dua minggu aku tak jumpa Dr. Faizah. minggu ni niat nak jumpa. tapi belum sempat aku msg dia nak buat appointment, dia dah msg aku suruh datang jumpa. hmm... seram... takut... rasa teruk sangat sampai lecturer msg suruh datang jumpa. tapi... benda yang aku nak tunjuk kat dia, tak banyak mana pun... "jangan tension je tapi tak buat apa2"... ai... macamana ni...

sem ni... aku sangat pemalas. aiseh... buat kerja tangguh2. hmm... azam aku hari ini (3sept2009 @ 13ramadhan). aku taknak buat kerja tangguh2 lagi. nak buat kerja cepat2. huh!! bersemangat ni... tapi ngantuk pulak. hmm... yanna yang pemalas...




p/s : hp aku 013 rosak. so, siapa2 nak contact aku, msg di 019. hmm... duit lagi... hmm...





03092009 ~ 6.33am
bilik aku ~ g17-217

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com