we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, September 22, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI~~

akhirnya... setelah tiga hari menyambut hari raya, baru hari ni aku membuka laptop untuk mengupdate blog dan sebagainya... hehe... banyak benda kena buat, padahal takde pape pun. berehat2. beraya pun biasa2 je. takde yang istimewa sangat kali ni...

seperti biasa, pagi2 raya tolong mak masak. tahun ni tolong lebih sikit dari sebelumnya sebab cikna takde. hehe... mak masak simple je. tapi kitorang makan sangat banyak. mak masak nasi lemak. hehe... kalau masak benda2 leceh ni family aku bukan minat sangat pun. jadi mak aku ambil keputusan masak benda yang simple je. yang penting, favourite semua.


sebelum pergi beraya, kami bergambar2 satu keluarga dahulu... inilah antaranya...


ni gambar family aku. tema tahun ni actually oren. sekali mak aku beli tone2 kaler lah konon. last2 kaler dia and ayah aku macam coklat. apalah... huhu...



ni gambar tak formal. ada banyak lagi actually. aku pilih2 jelah. takkan nak letak semua kot. he...


ni gambar adik beradik + mastura. budak ni raya dengan kitorang tahun ni. he... ada jugak peneman.


ni gambar guna self timer. punyalah yeye adjust2 kedudukan. sekali tak reti nak guna self timer. hehe... kelakar sungguh. setelah digodeh2, dapat juga akhirnya... dan bawah ni gambar daring yanna and mastura. he...

p/s : esok mak ayah dah start kerja. nak pergi jalan2 dengan mas. nak kena bangun awal ni. masak untuk boy makan then baru keluar. nak pegi tengok wayang... he...

22092009 ~ 9.16pm
rumah aku ~ bilik aku

2 comments:

amyzainal said...

camat ari raya...oyen ye ko taun nie..lebey kurang aku..hihi..tp sayang..tk banyak gmbr family aku amek taun nie..huhu...gmbr studio pun tak amek..sedey...=(
huhu...

yanna yazed said...

kamu gold kn? he... nnt tnjuklh gmbr. xpe, bj tu stil ada. bl2 leh tngkp gmbr studio kn? hehe... aku leh mntk tolg safna pnjm studio diorg. utk kamu, apa2 sja yg kamu pinta. kikikiki...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com