we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, September 6, 2009

karok time~~~

tarikh : 6sept2009
hari : ahad
waktu : 12.00am
participant : yanna, yana teo, amy


iya, anda tidak salah baca. aku pergi karok. ini gara2 amy yang agaknya sedang ketensionan. dia menjerit mau ke karok. setelah 3 jom, kami pun bergerak menuju ke Umall. hui... penuh... ramai laki. aku takut. tapi gagahkan muka. huhu...

fyi : ini kali ke3 aku masuk pusat karaoke. harap berbangga yek.


ini gambar aku dan amy. muka penuh perasaan melayan. lagu apa ek time ni? lupa... tapi memang tak puas lah nyanyi. he... macam nak masuk sekali lagi. nak nyanyi lagi. huhu...


amy dan yana teo. time ni mesti lagu english. bila yana teo menyanyi mesti lagu2 yang dia tahu lah. terutamanya english. hehe...




p/s (i) : amy pilih lagu dangdut yang pompuan tu sangatlah seksi. aku naik malu. huhu... tapi lagu tu ada version laki. actually amy nak nyanyi yang version lelaki. terpilih yang pompuan menari2 yang amat kami malu. huhu...

p/s (ii) : gerek marah aku keluar. he... sape suruh buat i marah?




06092009 ~ 9.21 pm
bilik aku ~ g17-217

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com