we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, July 29, 2010

Happy B'day Cif Yazed!

hello2 you all... birthday ayah aku semalam tau. yang ke-56. hui, ayah aku memang dah berumur seh but still maintain gagah perkasa vogue kacak tegap. he... yes, ayah aku memang awet muda. orang payah nak percaya ayah aku dah 56 tahun. 56! our favourite number! he... and boleh di klasifikasikan sebagai warga emas sudah. hehe... dia pergi JPJ hari tu pun tak perlu beratur. sebab ada 1 kaunter special untuk 55 tahun ke atas. he...

hari selasa lepas, ayah ke KL. seperti biasa, aku tidur awal sejak start mengajar ni. ayah aku balik rumah, aku dah tidur dah. he... so, tak dapat wish at 12am. pagi esoknya pulak, pagi2 aku memang blur. tiba2 ayah kata, "abang bagi ayah hadiah BESAR punya!" aku berkerut. oh, birthday ayah, terlupa pulak pagi2 ni. okay you all, hadiah dari abang aku. alhamdulillah, jimat duit ayah aku untuk beli tv baru. huhu...


petang tu pulak, after balik sekolah pukul 4pm sebab ada koko kat sekolah, aku and cik piza menuju ke angsana. aku nak cuci gambar pasport. sambil2 tu berborak dengan cik hapisang. mengong sungguh minah itu. hoho... ada dia kata vanilla shake aku 'terkincit'. nasib aku masih berselera untuk minum. haha...

malam tu, nak sambut birthday ayah. so, pergi dinner di Banafe! dekat Banafe lama yek. bukan Banafe Village. kat Banafe lama ni ayam penyet dia yang sedap. walaupun Banafe Village still ada ayam penyet, tapi tak sesedap tempat lama. huhu... aku and mak makan ayam penyet. ayah makan pecel lele. rangup sungguh!


okay, parents i sebelum menjamu selera. Cif Yazed : 56 tahun. Hajah Zakiah : 52 tahun. cita2 aku, nak awet muda macam parents aku jugak. secret dia? oh, tiba2 nak secret recipe...


















p/s (i) : hari ni sangat mencabar. setel ujian bulanan form4 and form2. board belum siap. esok 4 periods. oh...

p/s (ii) : susahnya nak study literature baru form4. bersama2 belajar dengan students. hoho...

p/s (iii) : haven't prepare yet for the interviu. hmm... starting tomorrow okey! berusaha!!





29072010 ~ 6.13pm
rumah aku ~ ruang tamu-depan tv

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com