we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, July 2, 2010

happy b'day ABANG!

hai2... semalam nak update pasal birthday abang aku but kesakitan telinga melanda. so di tangguhkan. hari ni alhamdulillah, telinga semakin membaik. again, kapas disumbat ke dalam telinga. pekak sebelah. nasib baik pakai kapas sekejap je kali ni. malam ni dah bukak. yeay! tak sabar untuk memdapat pendengaran 100% kembali. tapi kali ni doctor sumbat gile dalam sampai malam semalam aku tak boleh tidur. gile sakit!


okay2, back to the point. semalam (khamis, 1julai2010), genaplah umur abang aku yang ke-27. hui, agak tak sangka abang aku dah sebesar itu. tapi tak nampak bayang lagi aku untuk mendapat kakak ipar. moga2 kakak ipar aku macam kak anne (mama diena + aqiel). oh, harapan... sepanjang abang aku ada girlfriend ni, semuanya yang aku tak berkenan. ada seorang aje yang aku berkenan tapi macam tak ada harapan pulak. tapi takpelah, biarlah abang aku kukuhkan kewangan dulu dan iman sebelum mendirikan rumah tangga. ai... mengeluh lagi.

okay, di kesempatan ini... adik nak ucapkan selamat hari jadi kepada abang. semoga dilipahi rahmat dan berkat rezeki dari-Nya. semoga abang menjadi anak yang soleh dan membanggakan mak dan ayah. don't you forget that i will always love you no matter what. you are my big brother now and ever. dunia dan akhirat.

HAPPY BIRTHDAY ABANG LIN! love you always...


okay, aku tahu abang aku tak kan baca semua ni. sebab dia kureng sikit dengan teknologi2 ni. apatah lagi blog. hehe... so, boleh lah aku luahkan perasaan jiwang2 ni tanpa segan silu. huhu...




p/s (i) : oh, gerek balik malam ni... esok hari ngedate. tak sabar. lama tak makan charmee. semoga telinga ini memberi kerjasama setelah memusnahkan hari dating 2 minggu lepas. hehe...

p/s (ii) : oh, state serba salah... cian gerek. hope everything will be okay.




02072010 ~ 4.10pm
rumah aku ~ bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com