we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, July 9, 2010

passport and IC baru

hai2, nak cerita aku buat passport baru. excited nak pergi oversea. hehe... okay, aku tahu aku jakun. bertahun2 tak ke Singapore. so, memang excited lah bila nak buat passport. thank you to my gerek kerana men'support' buat passport. he...

hari selasa lepas (6julai2010), after subuh dah mandi2 siap2 nak ikut ayah pergi buat passport. ayah tak buat pun. dia tolong bawak aje. sekarang mostly buat passport kat Pekan Rabu, JB. but hari tu ayah ajak pergi dekat Wisma Jabatan Pendaftaran Negeri. tempat budak2 Johor buat IC tu... setelah ayah meng'contact2' kawan dia, turn aku buat tak sampai setengah jam. tapi... IC aku problem pulak. cip dia takleh baca. aiseh... dah kena pergi bangunan lain nak buat IC sementara. nasib baik bangunan sebelah dia aje. dalam hati aku, "ayah ni macam tahu2 yang IC aku sure ada problem. nasib baik ke sini. kalau pergi Pekan Rabu, sure tak dapat buat passport dah." hehe...

akhirnya... lagi 3 minggu baru IC aku siap. dan aku dapat buat passport. okay, muka amat kelakar. bulattttt amat. teringat piza gelakkan gambar passport amir adam. haha... tak kisahlah asalkan ada passport. hehe...


kemudian seperti biasa ayah saya ni... baru pukul 10am dah ajak pergi makan. ingatkan roti canai je. ha amik! dia ajak pergi food court sebelah JPN. yang ada nasi2 dan lauk2. roti canai tak ada... hmm... nak makan apa ek. aku pun actually lapar. ayah ambil nasi putih and ayam lemak cili api. aku macam tak minat. round kedai lain sekali ada nasi goreng2. NASI GORENG CENDAWAN 1! seriously tak tipu... amat sedappp.... pukul 10am aku makan benda alah ni. hoho... tapi serious sedap. ayah dok ambil cendawan aku aje... hehe...


petang tu, ber'hanging' dengan piza. jalan2 di angsana. konon2 nak lepak Gloria Jeans. tapi tempat dia macam tak sesuai nak lepak. panas... so, Pizza Hut. Lokman dengan Hakim dah tak ada... aku pulak dah lama tak makan pizza.





p/s (i) : start kerja hari ni... terkejut sebentar. tapi tak pe lah, daripada asyik dok rumah doing nothing. ada jugak benda untuk dituju setiap hari...

p/s (ii) : tengok gambar2 di UTM final year... hmm... macam mana semua ni boleh berlaku?

p/s(iii) : macam mana nak bagi tahu mak ayah ni... oh hai... dalam tv diorang bagi tahu macam senang je... kenapa aku rasa susah sangat?




09072010 ~ 2.48pm
rumah aku ~ ruang tamu-depan tv

2 comments:

Unknown said...

bgtau ape haha....~~~

yanna yazed said...

hehe... nnt i cite. secreto de amor... after i bgtau parents i lh. kikiki...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com