we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, July 14, 2010

tribute to ex-KMJ batch 2004

p/s : all pictures are captured by my old handphone. nokia 3660. ide, mal, intan... ingat tak handphone tu?

hello2... ha, kepada mereka2 yang follow penulisan aku ni, aku tak pernah cerita pasal kehidupan aku sebelum UTM kan. okay, selepas spm and sebelum aku ke UTM, aku menghabiskan setahun pengajian di Kolej Matrikulasi Johor, Tangkak. a year full of enjoyment. gile banyak kenangan. especially ketika inilah aku dan gerek menjadi rasmi. hehe... ~ae eternity~

di sini jugak, aku bertemu rakan2 satu praktikum yang amat best. dengan diorang lah aku berpoya2. malam2 pergi ke KESIS (Kedai Siswa), atau KETAT (Kedai Fotostat). hehe... dan tiap2 petang after kelas mesti aku lepak kat KEKET (Kedai Tiket) yang handle tiket2 bas budak2 KMJ nak balik kampung. kat KEKET jugak aku selalu lepak hari jumaat malam untuk tengok movie. cerita Pontianak Harum Sundal Malam pun first aku tengok kat situ. teringat Mal menjerit2, aku yang gabra lebih. oh kenangan...

okay, aku dulu praktikum fizik 35. aku rapat dengan 3 orang ni... mana2 mesti pergi berempat. duduk pun mesti sebaris 4 orang... simbol kitorang adalah colour. yanna (biru), aidha (hijau), mal (merah), intan (pink). ada 1 day kitorang janji untuk pakai colour masing2 and taking2 picture. ni gambar kitorang 1 praktikum. time ni baru balik dari wedding mentor kitorang kat Kluang. theme kitorang berempat that day is BLUE. he... baju aku renyuk gile.


nilah mentor aku... Miss Farha... cantik kan? husband dia pun hensom!


AIDHA HILLA BT AMAL (green)


sama2 dengan aku masuk UTM. dia meneruskan minat dia dalam jurusan elektrik. kenangan paling aku ingat tentang dia ni ialah jari dia tersepit pintu. pukul 2pm kitorang ada kuliah, tapi dia tak datang. minah ni bukan jenis monteng, so bila tak datang tu mesti reason yang boleh diterima pakai. gile jari dia darah banyak gile.

p/s : ide, ingat tak jari mana? kita panggil jari MANTAP. hehe...

MALYANAH BT MAZNI (merah)


after KMJ, dia masuk UTHM. bidang yang dia minat jugak, mekanikal pembuatan ek? lupa pulak apa course dia. paling aku ingat pasal dia, dia lubangkan baju kurung aku. hehe... baju yang dia pakai masa pergi mentor aku kahwin tu, tu baju aku. oh, niat dia memang baik sebab nak iron dulu before pulangkan kat aku. tapi terleka agaknya. berlubanglah ia... dia datang bilik aku around 5am, aku tengah stay up study. time tu nak marah but nak buat macam mana kan... benda dah jadi.

p/s : thank you kepada mak Mal. dia ganti balik harga baju tu. he... masa mak dia bagi duit, siap bawak KFC lagi. hehe... kat Tangkak hanya ada KFC okay.

NUR INTAN BAIZURA BT ZAINAL ABIDIN (pink)


oh, nama dia paling panjang. kalau ada ruangan untuk tulis nama pun, nama dia mesti tak muat ruangan itu. hehe... dia ni banyak stok coklat ke... gula2 ke... nanti aidha datang ngecek. huhu... dalam kuliah tu, kitorang macam buat pesta makan2. tu belum lagi aidha bawak masuk karipap. nasib dia tak bawak roti canai ke... paling aku ingat pasal intan ni... apa ek, macam banyak pulak. dia kalau marah mata dia jeling2. bila gelak, mau korang dengar gelak jantan. suara dia pulak, sengau. kikiki... lembut aje orangnya. ha, paling aku ingat ialah ketika belajar kawat kaki. serius amat kelakar. aku nak gelak tapi budak tu dah nangis. hehe... last2 dia tak berkawat kaki. dia join praktikum 36 buat jualan. he...

p/s : inten, ingat tak kita hantar pesanan suara thru maxis. he... suara ko sengau membuatkan aku tambah rindu.

ni pencil cases kitorang. cute kan? sebab takde hijau, aidha punya colour kelabu.


selain budak 3 orang ni... kitorang rapat dengan budak2 praktikum 36 and 37 jugak. praktikum 36 = marini, puteri ain and farah ngengeng... praktikum 37 = suhana and rempit. yang pentingnya, kitorang dengan budak2 praktikum 35 memang rapat. oh, rindu... syafiqah, syila...

love this picture. captured by aidha. dalam tutorial. rasanya dalam kelas agama kot. sebab kitorang gabung dengan praktikum 36.






p/s (i) : reminisce the good old days during the one year in KMJ... oh, serius rindu kalian...

p/s (ii) : yeay! gerek balik jumaat pagi... boleh makan cendol before pergi kerja. hehe... boleh u bau perfume baru i.

p/s (iii) : oh, kerja Dr. Faizah and Dr. Anizu... kena full throttle nampknya ni... mari hapisang!




14072010 ~ 2.16pm
rumah aku ~ ruang tamu-depan tv

16 comments:

yanna yazed said...

testing2... nk cek leh leave komen x...

aidha BOOM! said...

yana!!!!hahahahahah...rindu giler kn..
giler selebet kite dulu...aritu saipul tnye pasl kite b4 sbb die kate korang kn asek b4 je dulu...weh,jari mantap da makin mantap..hahahahah...suke2....xde dah teragkat2...klaka la dulu..best kn...

yanna yazed said...

hehe... kn2, ckt2 mau t'angkt jari ko tu. aku rs mcm ada tgkp gmbr jari tu. tp xjmp. hehe... aku mncari gmbr2 kita td aftr b'fb dgn ko. tu trus update... hehe...

kem slm sepul. kta dia, dh kje ni kna blnja kita b'4. huhu... jom reunion. aritu rempit call aku. lme gak borak. suhana dh tunang tau. he...

aidha BOOM! said...

oit..suhana da tunag???giler la..jom la reuinion..sepul pon ajak reunion...ko la jauh kt sane..kitorang kt cni je..hehehe...intan tnb mane eh?

yanna yazed said...

aah, ingt x time dia dtg utm dgn mal. time tu kn dia dh dgn bf br. ann klu xslh aku nme dia.

aah seh, aku yg jauh. uhuk2... xpe2, tgu aku kje lh klu g2. lg syok aku pn dh ada duit. hehe... aku xsure intan tnb mne. sbb last aku update dgn dia dia xtau nk pilh tnb mne 1. xpe, nnt aku ushr2 fb dia.

aidha BOOM! said...

hehehe..yana,ko bile lak nk kawen?hihi~~~

yanna yazed said...

hehe... sbrlh ide... myb suhana kwen dl lh. aku lum kje. kita enjoy ms bujg dl. hehe...

Pn. Ira said...

hehehe..suke2..selebetnye la tgok balek gmaba mase matrik..haha..
yana, klu sebut intan..aku teringat cite y klu die nmpak kucing terus die naek atas meje..betul x???hehehe...

aidha BOOM! said...

hahahaha..terigt lak dulu mase mule2 ko nk knal kn azuan kt kitorang..n=mase tu azuan kurus lg..kiki~~~

Anonymous said...

oh yanna..
u sgt comot ye dlm 1st pic tu..
xsgke i..haha

yanna yazed said...

ira : aah seh, aku lupa nk sbut ttg tu. aku mmg ingat lh time study b'4 kt bilik tutor. dia tenung je kucing tu. kucing tu rilek je jln mghmpiri intan. intan dgn pnuh sopan menjerit2 sambil pnjt kerusi n b'diri ats meja smbil menjerit... yg xleh blah btapa slow dan sopannya dia pnjt kerusi n meja tu. suara je nyaring. hehe...

ide : haha... aku yg malu2 kn. tp ko org 1st yg jmp azuan kn? he... ingtkn dl dh montel. rpnya dl tu kurus kn? kikiki...

anon : hehe... nk wt cne... zaman dl2. but still muka i xb'ubh sgt kn. just mkin montel aje. hehe...

faraolara~~ said...

yana is ngengeng~~~ tralalallaaa~

yanna yazed said...

haha... sme2 lh kita bengong2. hehe...

yanna yazed said...

haha... sme2 lh kita bengong2. hehe...

intan baizura said...

ahahhaha.. tergelak2 aku bace weyh. tambah tergelak bile mira mention psl kucing tu. mmg xbley blah. da la besa gile2. takut akuuuuu..n gmbar2 tu, mmg sweet memories =)

yanna yazed said...

haha... byk lg gmbr aku ada inten... tp tulah, kang xmuat plk blog aku ni dgn gmbr korang aje. hehe... windu kalian!

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com