we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, July 5, 2010

mode : moving to a new house~

okay, seperti tajuk entri hari ni, aku sedang excited nak pindah rumah baru. bukan dalam masa terdekatlah tapi... sebab parents aku tengah renovate rumah tu dan slow2 beli barang2 rumah. lampu pagar and porch aje yang dah beli. yang lain tak beli apa lagi... eh, lupa. mak dah beli dapur semalam kat Pameran Elektronik yang berlangsung di PERSADA Johor. he... kaki aku macam nak terlucut. penat round.

so, pagi2 ahad dah pergi Impian Emas sebab mak ayah dah janji jumpa orang wiring untuk tambah2 soket or yang berkaitan lah. mak kata renovation berlangsung dengan agak cepat. he... excited aku. inilah rumah yang bakal kami duduki. paling awal akhir tahun ni. so, still raya kat kampung kastam.


kemudian, nak ke PERSADA. tapi sebelum tu, breakfast di Kopitiam Railway Kluang di Kota Raya. hehe... jeles piza sampai ke Kluang tapi aku boleh ke Kota Raya je. then, jalan kaki ke PERSADA melalui Hotel Puteri Pan. jakun dengan pintu ni yang bergerak berpusing sendiri. mak aku cakap, "mak ayah yang kampung pun tak jakun macam adik" hoho... terkena aku!


PERSADA sangatlah sesak dengan manusia. semua brand ada. dari comforter, handphone, tilam sampailah barangan elektrik. ayah nak beli TV, mak nak beli dapur. aku? pusing2 syok sendiri. huhu... akhirnya tak beli TV tapi mak dapat dapur kesukaannya. ni di brand Haier. ayah ushar2 TV.


setelah penat round pusing2 PERSADA tiba2 nampak Takasima! yeay! aku tarik ayah. nak urut kaki. setelah lenguh2 kaki. tapi yang urut kaki tak ada. yang urut 1 badan ada. oh tengoklah ayah tu, menikmati betul. then orang tu promo untuk kuruskan badan. eh dik! kau perli aku yek? huhu...


dah lenguh2 kaki, mak pun ajak balik. singgah Little Wode. kedai perabot design Eropah. nice... tapi mahal. tapi aku berkenan satu kerusi. selesa gile sampai rasa nak tidur. kalau banyak duit, aku nak beli kerusi ni... mahal woo...





p/s (i) : ultrasound... tiba2 jadi 1 benda yang menyeramkan... nak jadi sihat sesihat2 nya...

p/s (ii) : i'm getting more seriuos than ever. how about my parents? 76 to go...




05072010 ~ 1.41pm
rumah aku ~ ruang tamu-depan tv

2 comments:

Anonymous said...

br igt dpt ry uma br u..hehe
::lala::

yanna yazed said...

raya haji pun myb xdapat lala. sbb mak i nk wt sembelih kt blkg rumah kg kastam. xpe lala new year kot. hehe...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com