we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, August 8, 2010

interview KPM GSTS...

hello2, hari ni baru aku dapat update pasal hari interview aku tu. tarikhnya ialah 4ogos2010, hari rabu bertempat di SMK Mohd Khalid, JB. dekat area2 hutan bandar tu... hui, punyalah gabra. yelah, aku ni kalau bab presentation dengan interview memang foul. dari dulu lagi. huhu... apakan daya, kelemahan masing2 kan. oh seram... malam tu aku nyenyak je tidur. hehe... but terngigau2 dengan notes yang aku baca untuk interview tu... hoho...

hari rabu, patutnya cik hapisang teman but dek kerana dia sudah mulai mengajar, terpaksalah aku pergi seorang2. bapak aku hantar ye. he... tengok muka masing2 semua aku tak kenal. then bergerak ke tepi dewan, oh akhirnya... ada jugak yang aku kenal. sama panel interview pulak tu. so, after ujian INSAK, terus ke bilik interview. kitorang masuk dewan INSAK awal2 sebab cik hapisang dah pesan, paper dia tak cukup. so kena buat beberapa sesi.

masuk bilik interview, dah ada beberapa orang. berbual sikit dengan Rad, budak UTM yang ada. then masuk lagi beberapa orang budak UTM. borak2 jadi kecoh pulak. then interviewer sampai, bapak kawan aku rupanya. hoho... orang pertama masuk, after dia keluar, mulalah yang kat luar tu tanya2 soalan. hm, biasa2 aje soalannya. then ada pasal 1Malaysia. hoho... aku tak tahu apa2. eh, lupa nak cakap, aku orang ke-11. so becok jugaklah mulut aku berbual2. jauh lagi kan. sekali dah tiba orang ke-8, mula jadi penyenyap sikit. huhu... ni keadaan masa awal2 sebelum semua calon gasak berbual walaupun tak kenal. huhu... nampak baik je semua orang. bakal guru kan... =)


my turn, nauzubillah, tak reti aku perkenalkan diri dalam BM. tunggang terbalik ayat aku. terojak sikit ayat. adei... soalan dia, pasal 1Malaysia. huhu... nasib aku study kejap kat luar tadi. then pasal nak buat P&P BI menarik dalam kelas. then untuk pelajar lemah macam mane. then P&P luar kelas macamane pulak. fuh, aku boleh jawab. tibalah saat dia keluarkan duit rm10. "Siapakah lelaki di dalam duit ini?" hadoi... since soalan tu, soalan2 kemudian dia aku jawab dengan penuh tidak yakin. oh... bila tercalar sikit, aku remukkan keseluruhannya. uhuk2...


balik ayah ambil, pergi lunch then after piza habis sekolah, aku pergi fetch dia dan menderu ke Taman U. konon nak celebrate habis interview. mula2 nak pergi SB di Setia Tropika je. tapi masing2 tak tahu jalan. hehe... drive thru SB. negeri mane lagi ada SB drive thru? oh, bangga dengan johor. huhu... saje masih emo dengan kes Famous Amos tu. cik hapisang dengan hot caramel latte dia. warm je. cedap! gaya seorang guru. nasib baik tak pakai nametag. hehe...


cik yanna with both hot caramel latte and ice blended choc cream chip! oh, budak baru tu kurang pandai seperti azim. masih merindui azim yang buat air kami dengan penuh kasih sayang (cik hapisang yang kata) hoho...


then, minah tu teringin ayam penyet pulak. ambil incik firdaus yang sedang melanjutkan masternya. increase sikit ke'hot'annya tu. huhu... tersipu2 dia bila kitorang hon dia dari jauh. haha... gaya yang pelik. dengan seluar senteng, kasut............. apa ek nak describe pasal kasut dia. huhu... nak tangkap gambar ni dia suruh hold jap. nak betulkan rambut. haha...


di sini, telah berlaku kejadian magis, magikal dan fantasi yang tidak tercapai oleh akal. tak sangka, kawan aku pandai bersilap mata. huhu... terkelu sebentar sambil meneruskan kunyahan ayam penyet+sambal pedas yang sedap+nasi putih+sup. kemudian, incik firdaus mengeluarkan ayat2 penyata yang tidak disangka2 sampai meleleh2 air mata kami. hoho... sampai tak habis makan kitorang. kawan2 saya yang amat kelakar.

picture of the day. ketika cik hapisang datang mengambil aiskrim gorengnya semalam. terkujat lagi i dibuatnya. cik hapisang kini sangat pandai memeranjatkan orang. hehe...







p/s (i) : nak keluar pukul berapa pulak hari ni? oh, tunggu ajelah... perut dah berkeroncong hebat ni. teringinnya pizza hut!

p/s (ii) : hari rabu sudah berpuasa. gerek balik tak? boy balik tak? cikna balik tak? abang balik tak? oh... tolonglah balik. i'm bored to death!

p/s (iii) : kenapa aku sekarang ni asyik nak naik angin je... hai Ya Allah, jauhkan aku dari perasaan2 yang tidak baik. lindungilah keluarga ku dari anasir2 jahat. amin...






08082010 ~ 4.31pm
rumah aku ~ bilik boy

4 comments:

Anonymous said...

pisang tu pki jubah ke hahahahha~~~los

wirda ahmad said...

uik...i ingat model hajaba tadi..hehe betul2 terperanjut dengan cik hapisang..hehehe

Anonymous said...

kesengalan yg nyata. bile ko amik gmbo ak kt uma ko tuh?
seb bek i xpkai celak..nt ko igt sume1 from cairo plak.hehehe

yanna yazed said...

los : aah bebeh, dia kuar keta je terkezut i. hehe... hp dlm kocek trus i cpai snap dia. hehe...

wirD : auw nor wiwi, lme i xdgr prktaan tu. 'terperanjut'. hehe... dl asik slip tongue je i ni. lidah pendek kot. hehe...

piz : sori lala, u xde muka arab k. muka u if pkai celak = piza pakai celak. tu je ye. xde cairo2, egypt2, qatar2 k. huhu...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com