we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, August 26, 2010

kangen entri

hai2... asyik2 cerita pasal cinta ya. nak buat macam mana kan... tengah bunga2 riang. kembang setaman. so kali ni pun nak cerita pasal kes rindu2 ni. kangen tu bahasa indon ya kawan2. kan ada kangen band dari indon. so kangen = rindu. bestnya lagu kangen by dewa19. pernah dengar? carilah... serius tak tipu best. lirik dia pun best gile.

okay post seperti cik hafizah... mereka yang ku rindu.

  1. makcik saya - Zurina Yusoff
  2. gerek saya - Mohd Azuan
  3. nenek saya - Meriam Yaakob (entah betul entah tak aku eja... haha)
  4. adik saya - Amir Ridhwan (boring berbuka bertiga aje... ai...)
  5. lala saya - Hafizah Hadi (walaupun baru beberapa hari tak jumpa)
  6. los saya - Munirah Halia (nampaknya plan melaka lepas kahwin lah... huhu)
  7. rakan2 bergurau senda sambil buat magika dan gelak sampai tersedak.
  8. anak2 murid ketika LM (tiba2 rindu diorang... nak buat macamane kan...)
  9. family di penang... oh, bilakah bisa ketemu kembali... rindu bubur lambuk auntie... =(
  10. buah hati pengarang jantung aku... windu banget.
cute kan mereka. masa nak take this picture. aku cakap, "cik nuyun ambil gambar diena dengan aqiel okay". diena dengan spontan pergi peluk aqiel. how cute is that? mulut aqiel time ni macam tak puas hati. dia nak ambil handphone aku actually.


ni pulak... adoi... cair aku tengok picture ni. cayang ini budak sangat2! time picture ini diambil, aku cakap, "aqiel... smile..." okay, inilah cara budak ini smile. macam tyra banks gitu. smile with your eyes dalam ANTM. haha... okay 1 more thing, sangat cute budak ini bersila. aih, cair aku...







p/s (i) : bila nak dapat -AZUANELIYANA- ni... aish, masalah, tolong jauhkan diri. Ya Allah, jauhkan anasir2 jahat daripada keluarga aku.

p/s (ii) : sudah mendapat first paycheck. alhamdulillah... ada jugak duit untuk raya dan konvo. banyak nak kena guna duit untuk konvo ni.

p/s (iii) : leka melayan fb and blog. P&P tak siap lagi. adoi... nak ajar apa ni esok? tak sabar nak tunggu hari sabtu. shopping! (kalau ada duit... haha...)






26082010 ~ 10.44pm
rumah aku ~ bilik aku

2 comments:

orange maniac said...

gambar aqil yg 1st tu nmpk cm lain.hehe

yanna yazed said...

huhu... nmpk mcm bdk dh bsr kn? windu mereka!

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com