we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, July 2, 2009

28june2009 ~ pendaftaran mahasiswa 09/10

huhu... hari ni baru sempat nk update pasal hari pendaftaran mahasiswa baru ke utm yang berlangsung pada 27062009 dan 28062009. aku krew KRP, so mahasiswa KRP mendaftar pada hari kedua tu; 28062009. aku bertugas di kaunter cenderamata. huhu... best gile dak2 baru ni. diorang dapat beg laptop and pndrive and 10 items yang lain. untung kan?


aku dengan iera (sorang lagi krew KRP), jaga kaunter cenderamata. dia bagi beg and aku di tugaskan untuk amik nama diorang and pecahkan kepada group terus. senang keje. piza bertugas kat kaunter kad matrik untuk pastikan flow kat kaunter berjalan lancar. shuha dekat kaunter seranta. tugas budak ni paling penting sebab dia kena cek suma dokumen2 pelajar. fatin pulak jadi runner. bukan pelumba lari ok.tapi macam usherer, tunjuk2 jalan.














sekarang ni kan tengah kecoh influenza A h1n1 tu kn... so, krew2 mhs di arahkan untuk memakai mask. aku punyalah excited nk pakai. tapi dak2 krew KRP mcm xsmngat je nk pakai. takkanlah aku pakai sorang2 kan. tapi disebabkan pada hari pertama pendaftaran ada 3 orang suspek h1n1, so pada hari kedua, suma diwajibkan pakai. huhu... yes... mmg syoklah. tapi aku ada masalah sikit awal2 sebab susah nak bernafas. huhu... lama2 baru ok.


gambar ni shuha takde sebab dia kaunter pertama. so dia kena get ready kat kaunter dia awal2 pagi. kitorang ngular dulu baru ke kaunter. aku kaunter terakhir, lagilah sempoi. rilek2, ngular2. huhu... jangan marah shuha. nnt letak gambar kita berempat gambar pasport tu ek. he...


p/s : leh teka tak mane satu aku dalam gambar tu? haha...








02072009 ~ 5.30pm
bilik aku ~ g17-217

3 comments:

Tinta Tuah Pengembara said...

hahhaha macam ninja turtle

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hehehe~

gile ahh~

macam syiok je korang~

yanna yazed said...

farid : haip! ada plk ninja turtle. doktor gigi ok. up ckt martabat tu. huhu...

cekpah : syiok weh... aku rs cm doktor je time pkai bnda alah tu. akulh org plg smgt nk pkai. awl2 pg aku dh pose dpn cermin. huhu...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com