we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Mama's Pumpkin

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, July 12, 2009

tentang MILO ~~

apa maksud tajuk aku? MILO? iya... tak lain tak bukan. memang seperti yang anda pikir. MILO yang aku maksudkan adalah MILO yang korang sedang pikirkan. iya... betuullll... MILO yang MINUM MILO ANDA JADI SEHAT DAN KUAT tu...


bila pikir MILO, kita pikir minuman coklat yang sedap. lagi2 sejuk banyak air batu. ada jugak MILO ais tabur. sedap kan? yummy... minum as breakfast. ada air kotak MILO. piza suka beli air kotak MILO yang kecik gambar sheikh muzafar berebut bola dengan budak kecik, bawak pergi kelas minum sorang2. sekali sedut abis suma. orang lain memang tak boleh ngecek lah senang kata.




tapi mulai sekarang... kami sekeluarga memandang MILO sebagai sesuatu yang berbahaya. kami pandang ia sebagai TRAUMA, FOBIA... dan sewaktu dengannya. walaupun MILO sangat sedap. tapi... apakan daya... inilah yang telah terjadi. MILO telah di 'banned' dalam keluarga kami....



"HIDUP OLIGO!!"


oligo oligo... oligo coco





p/s : kpd amy... tolg jangan gelak kuat2. dengar sampai bilk aku. huhu...






12072009 ~ 5.01pm
bilik aku ~ g17-217

8 comments:

amyzainal said...

haha...yanna...yanna..... nak terkucil aku baca...aku tau story di sebalik milo ko tuh...haha....
tp apa kan daya...tak minat plak aku ngan oligo....
hidup vico!~

hafizAH said...

milo la best..
ak tau nape ko suke oligo..
sbb lgu dia kn?
slalu dgr ko nynyi ms mandi

yanna yazed said...

amy : shhh... amy, jgn btau sesape. bhya hidup aku ni weh... vico ek? xksh lh. aslkn bkn milo. HIDUP VICO!!

piz : haha... bl plk lh ko dgr aku nyanyi time mandi? tp mmg aku suka lagu dia. huhuhu...

Kasih said...

kenapa gan milo..
nak tau gak cerita tu..
citer laa..citer laa...

amyzainal said...

haha.......hidup and mati tuh yerk.... klakar lak bile pk...

yanna yazed said...

aah, xleh cite... bhy. serius. btl kta amy. hidup mati. nth2 kna mrantau aftr ni. hoho... xmo... huhu...

Nashuha said...

akak~~
shusha xpaham lah..

yanna yazed said...

shusha mmg shushah paham. hehe... xpe2, nntlh akak cite time jmp. kamu b'dua ni bz sgt lh... boring sy.

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com