we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, July 10, 2009

mode : windu gerek teramat cangat

amaran : sape yang menyampah dengan tajuk aku, jangan baca. aku tau korang jeles. haha...


okay, entri kali ni nak cite pasal gerek saya yang teramatlah busy. dua minggu dia ke jerantut. outstation lh orang2 bekerja cakap. saya ni macam surirumah lah. nak ikut tak boleh. kena jaga anak2 gitu. hoho... dahlah seminggu lepas dah pergi. minggu ni pun pergi jugak. nak marah... tak boleh. tapi dia marah saya ada. mengarut sungguh. suka2 hati je nak marah saya yang baik ni. huhu...

so, dek kerana windu and tak dapat lepak same2 lama2 setelah sekian lama, saya pun mengorder cupcakes (passionku dari dulu sampai sekarang) dari maziah. iya... maziah, cik pembuat cupcakes kegemaran saya tu. dia datang jb untuk jumpa buah hati dia and cari keje kat sini. so, dia pun hantarlah cupcakes pada saya isnin lepas...


makan2 dengan gerek. piknik bawak blok dengan kfc and cupcakes. amy tak join sebab dia puasa and pergi pasar malam dengan sheela and ana. saya tak bolehlah ikut sebab saya tengah dating. after makan2 tu, gerek hantar ke bilik kongkeng2. bawak sekali cupcakes. diorang baru lepas makan durian. semerbak gile bilik diorang. tak tinggal seulas pun untuk saya. mesti piza habiskan semua. mesti punyalah... huhu...







p/s : gerek on the way balik. adik aku pun... hm... nak balik rumah hari ni ke esok? di dalam dilema.







10072009 ~ 3.52pm
bilik aku ~ g17-217

11 comments:

Anonymous said...

ooiiittt kak kongkeng...haahahaha...bukan x mau tggl kn seulas...dah buah duyan nye ciput...huhuh...haaa....x ingt kite dok test2 tudung maghrib tu??hahaha...besh2...mmg kongkeng btol...hihihi...

yanna yazed said...

haha... aah, lenkali nk rembt je tudg cik patin tu. jln blk g17 wt slmba dgn slendg di kpale. huhu... bl nk mkn sme lg ni?

orange maniac said...

oit..ak xmkn tau durian
bkn xmkn..xsmpt mkn dorg da abeskn..
bau je dpt

yanna yazed said...

ops... terfitnah plk. hehe... ok2, tp aritu ko xsndawa rs durian ek? eh, bkn ko eh? hehe...

N a r a t o r said...

ehhehhe.. i ngaku...i makan durian2 tu..akak2 kongkeng...

yanna yazed said...

u mmg... bkn main ajk g bilk nk mkn durian. bkn main nk ltk durian dlm plastik beg i yg kcik tu. hoho...

orange maniac said...

ah..tu lah..
da terbiase ni tuduh2..
durian tu xsmpt masuk dlm mulut ak..
xkn la leh jd angin kot..haha

N a r a t o r said...

sori ah akak2 bdua.. bukan maen susah i kopek durian tu.. last2, bape ketul je yg sodap..mmg rezeki i la tu..jom makan duren2 big apple!!!

yanna yazed said...

piz : sorilh... dh t'biasa. huhu... maapkn sy yek opah.

shusha : jom2, kamu bli. kami tukg mkn.

Kasih said...

wow..
der cuppies sy la..
hehehe..
maceh sebab masih setia gn Yumm Yummylicious..
huhuhu..
tharu lak..
thanksss...

yanna yazed said...

hehe... mmg setia. ni t'ingt plk bl tgk awk ltk gmbr kek choc moist. cdpnya... nk lg... huhu...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com