we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, July 24, 2009

berpuasa blogging...

aku demam... uhuk2... dahlah gerek takde kat UTM dah... tapi semalam aku paksa dia jaga aku. huhu... dia bawak aku jalan2 sambil menjaga aku. aku pulak boleh tido dalam kereta. actually, aku tak ngantuk. tapi entah, mata pedih... so, aku pejam mata and tido lah sampai kembali balik ke taman U.

gerek ajak makan... aku takde selera. uhuk2... sudah sekian lama aku tak mengucapkan, "i takde selera". selalunya selera aku besar je... uhuk2... aku demam... last2, aku mintak roti canai kat gerek. dia pun bawaklh ke ALIF kat taman U tu... makanlah kami berdua dan dia menghantar aku balik... malam semalam, aku tak boleh tido. seksa gile... hmm...

hari ini... adik aku pulang... aku pun mau pulang lah... tapi tiba2 dia mintak broadband dari aku... uhuk2... bagaimana ini... bagaimana dengan tugasan2 yang aku belum mula lagi. bagaimana dengan psm yang aku baru mau start ini? bagaimana... haruskah aku tolak permintaannya? bagaimana? hmmm...


mungkin, aku akan bagi padanya selama 2 minggu... berpuasa internet lah aku sebentar. tengok dulu lah bagaimana...





p/s (i) : tekakku sakit... aku nak 100plus. aku mau cupcakes... uhuk2...

p/s (ii) : aku pun nk turun 7 kilo macam roy...






24072009 ~ 12.42pm
bilik aku ~ g17-217

2 comments:

Anonymous said...

kesian yanna........demam di jangkiti oleh aku...
bagus yanna...jadi macam aku...dah turun 3 kilo nie...huhuhu....

yanna yazed said...

haha... ko blk penang tu jgn naik 5kilo sudah... heaven of food lh kn... hehe...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com