we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, July 13, 2009

Harry Potter and The Half Blood Prince

hari ni... aku excited sangat nak tengok harry potter. dh cek showtime kt CS and TC dah. aku nak ajak gerek pergi tengok khamis tu jugak. nak book online pukul 8.45pm tak boleh pulak. hui... aku dah nak book tu. takut tiket habis. semangat gile nak pergi tengok ni... yang boleh book pukul 7pm. hm... macma tak best pulak. miss maghrib kan. (aku budak baik... huhu)

hari ni... kelas pack. sangat penat. tapi kenapa aku tak tidur lagi? as i said before, i am checking harry potter showtime hari khamis tu. nak pergi dengan gerek. cepat2 lah dia balik kerja... amy and piza tak layan harry potter. so, i dating berdua lah dengan gerek. huhu... windu gerek... (di kala ketika ini, gerek demam. maybe jangkit dari aku. aku kurang sihat sekarang ini... hmmm...)

okaylah... nak tidur. kongkeng2 dua orang tu kata nak datang. aku menahan mata menunggu mereka. tapi................. korang kena belanja akak makan. tak kira. akak sedih... mata ini terpaksa di tahan kerana kalian... akak sedih... belanja makan yang sedap yek.





p/s : esok nak jumpa dr. faizah... saya amatlah berasa takut... permudahkanlah hidup aku esok.. aminnn....





14072009 ~ 12.03am
bilik aku ~ g17-217

5 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

oit~
nak tgk gak~

yanna yazed said...

jom2... 16julai 8.45pm. huhu... mintak2 gerek aku montel tu free.

N a r a t o r said...

ya tuhan!! maaflah akak kongkeng.. ana tak sengajalah.. ana mintak maaf sekali lagi.. ana amatlah beezi.. jgn sedih ye..nanti kite mkn sesame..lepas kongkeng baek sakit gatal2 dia tu k..

Anonymous said...

huuuuuuuuuuuuuuu~~~~akak cayunk..sory la kongkeng...not feelin well laa...ngn period pain lg...siot tol..attck at da sme time...huhu..jom..dinner sesame..set time..kte mkn ssame..ok kongkeng??=)

yanna yazed said...

akak and kak piz ok je sntiasa. kitorg lum bz lg. korg tu yg bz. so, korg set time, nnt bgtau kitorg...

uhuk2, akak tgu korg dtg dlm keadaan yg amt mngntuk. cian sy tau. huhu...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com