we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, July 20, 2009

aku bosan... lalala~~

bosannya hari ni... sepatutnya kelas aku pack hari ni, sampai kul 4pm. tapi tiba2 2 kelas batal. so, kelas aku kul 8 sampai 10.30am tadi. sekarang ni, aku di bilik, sedang menunggu baju yang di basuh di mesin untuk siap. berkepuk jugak baju2 tu aku simpan dalam laundry bag. huhu... ada alasan sebenarnya kenapa aku basuh hari ni... kerana... esok aku and amy nak pergi aerobik. tp tracksuit aku kotor. sebab tu aku bsh hari ni. hehe...

currently listening to dewa ~ mistikus cinta...

syahdunya lagu ni... penuh dengan meaning. rindu... dendam... sakit hati... passion... lust... (campur aduk pulak BM and BI)



okay, saje je nak merapu. tak tahu nak tulis apa...

hari ni aku and amy puasa. kami nak berbuka dengan KFC. yummy... tiba2 terasa nak tongkeng kat pasar malam. hmm...




p/s : kamu busy, aku pun busy... kamu penat, aku juga penat... kamu bosan? aku tak kan pernah...




20072009 ~ 12.50pm
bilik aku ~ g17-217

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com