we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, July 16, 2009

beberapa hari ku..... ~~

hmm... beberapa hari aku tak update. kerana takde cite best untuk aku ceritakan... hari ini pun... benda best belum berlaku. kerana... aku akan menonton HARRY POTTER sebentar lagi. best2... huhu...


14july - nothing big happened. pergi kelas ESP macam biasa. belaja seperti biasa. petang ada taklimat kat CTL untuk workshop english budak2 tahun 1. then jumpa Dr. Faizah. cuak gile tapi alhamdulillah... sumanya okay. petang jumpa gerek makan2 sebab tak makan lagi hari tu. lapar sangat. then balik, Hem belanja pizza. huiyo... makan lagi. badan aku naik lagi lah namanya ni...


15july - kelas reading dengan Dr. Zaidah. best gile. piza tak datang. ingatkan dia tak bangun. rupanya ada sebab dia tak datang. aku and amy baru nak ajak dia breakfast mcD bersama. dia takde so aku and amy jelah. then amy bawak aku pergi jusco jalan2 then balik bilik. ayah sampai dalam pukul 1pm. aku ada check up hospital. cuak gile. takut ada sakit2 serius ke... alhamdulillah, takde apa jugak. then balik UTM dengan gerek. jalan2 dengan gerek kejar squad perodua era. balik bilik, siap2 nak pergi pesta koko and nak tengok wayang dengan amy. huhu... ajak masturah sekali (ex-roomateku). balik tengok wayang, pergi makan kat Tungku Impian. kenyang tak larat...



16july - bangun pagi nak pergi kelas sosiologi. lecturer tak datang. apalah... balik bilik. pikir nak tido kejap then bangun nak pergi kelas discourse pulak pukul 2pm. then diane bagitau kelas batal. huhu... amy ajak ikut dia pergi amik barang2 yah kat johor jaya. sesat 2 kali cik muni bawak. aku ni nama je orang johor tapi aku memang tak tahu jalan2 selain kampung kastam. hoho... then singgah tesco beli big apple. yummy... ni baru sampai bilik. penat... kejap lagi nak pergi tengok wayang dengan gerek. syok2...








p/s : cik piz datang bilik tadi tengahari. dia tertinggal kunci kat bilik i. hmmm... cik piz, cik piz... hoho...







16072009 ~ 6.12pm
bilik aku ~ g17-217

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com