we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Mama's Pumpkin

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Saturday, July 25, 2009

Influenza A H1N1

sekarang ni sebok dengan virus influenza A H1N1... mulainya dari luar negara. malaysia masih selamat lagi. benda ni baru dua bulan yang lepas. tapi sekarang ni... malaysia pun semakin terancam dengan virus maut ni... beratus2 kes telah dilaporkan.


kadang2 geram jugak... kepada sesiapa yang pergi luar negara ketika dua bulan lepas tu, kenapalah anda tidak cek betul2 kesihatan anda sebelum pulang ke malaysia? mengancam nyawa negara ni... seronok ke? petugas2 kesihatan kat airport pun ternyata tak teliti. kepada mereka2 yang makan bab1 pulak, tak serik2 ke ancam nyawa rakyat negara kita ni? dulu dengan nyamuk J.E. sekarang H1N1 pulak... sampai bila nak makan benda haram, lagi kotor, lagi jijik tu... geram betul aku ni... takde makanan lain ke yang lagi sedap dari binatang tu? patutnya malaysia haramkan terus penternakan binatang tu...


sekarang ni... banyak ipta telah ditutup dikuarantan seminggu atau dua... sekolah mak aku pun telah ditutup seminggu. 5 orang positif H1N1... hm... nak salahkan siapa? mak aku dah dok risau2. aku pun risau jugak. adik aku jauh. interaksi dengan entah sape2... aku ni pun tengah tak sehat. mintak di jauhkan lah...


entah2, esok lusa, UTM pulak kena kuarantin... bagus jugak. tak payah conduct drama. lega 4SPL. haha...






p/s (i) : esok aku ada latihan drama. aku nak pakai mask and psiko budak2 biar takut and jauhkan diri dari aku. biar diorang batalkan terus drama next week. berusaha!!

p/s (ii) : mak aku beli vitamin and madu untuk kitorang sekeluarga makan. kepada pemakan bab1, kau betul2 menyusahkan aku...






25072009 ~ 10.18pm
bilik aku ~ g17-217

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com