we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, August 2, 2009

ae ~~ 1800 days...

maafkan saya kerana sudah sekian lama tidak mengupdate blog... ini adalah kerana, saya teramatlah busy minggu ini dan saya tidak ada broadband. kalau dulu ketika ada broadband, walaupun busy, saya akan sentiasa online dan bila ngada2, saya akan mengupdate blog. tapi di sebabkan tak ada broadband, saya langsung tak on laptop. dasat bukan? maka, saya membusykan diri dengan drama SNOW WHITE THE UNTOLD TALE itu... menolong mana2 yang perlu...

tapi entri kali ini, saya belum lagi mahu berbicara tentang drama kami yang baru sahaja berlangsung semalam. tapi saya mahu bercakap tentang anniversary saya dan gerek yang ke 1800 hari ... kami tidak menyambutnya seperti ketika 1700 hari dulu. kerana............ gerek saya outstation ke Jerantut lagi. uhuk2... terpaksa bertelefon saja...

maka dengan ini...

pada 29JULAI2009, genaplah ae berumur 1800 hari...


dydy... lovulovu


I LOVE YOU...


yesterday, today, tomorrow...





p/s (i) : read this everyday and you know when i love you... lovulovu

p/s (ii) : kpale saya sedang bengong sekarang ini kerana tidak cukup tido. rasa mau pingson...





02082009 ~ 1.23pm
bilik amy ~ g17-214

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com