we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Mama's Pumpkin

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, August 6, 2009

jalan2 ke cerapan ~~

venue : balai cerap UTM

time : 5.30pm
date : 29082009
participants : yanna, piz, amy


hari itu... kami tidak merancang pun nk ke balai cerap. rancangannya hanyalah untuk minum2 dan makan2 dia cafe k11. bila nak balik tu tiba2 ada mulut yang bertanya... "apa kata kita ke balai cerap?" dengan lajunya amy menderu ke sana. hehe... dan kami berada di sana sehinggalah azan maghrib berkumandang...

teruskan skroll ke bawah untuk gambar2...











aku sebenarnya nak buar pose lain... tiba2 tertukar pulak. tu yang macam sengal je gaya. macam budak tak matured. huhu... maafkan saya...

sila skroll lagi...




















pose kami gaya lonely... piza dengan selipar biru. hoho... amy yang sedang merenung kejauhan... aku pulak????


bawah ini pulak... gambar kami bertiga guna HP amy guna self timer... berlari2 kitorg nak bergambar dengan self timer ni... hoho....
















bawah ini adalah my favourite pictures...



p/s (i) : aku sedang takut tentang PSM yang belum lagi aku mulakn... uhuk2...

p/s (ii) : gerek ke jerantut 2 hari... hmm... busy sungguh gerek saya...



06082009 ~ 6.24pm
bilik amy ~ g17-214

2 comments:

hafizAH said...

nice pic..
thnx jgk kt phs 5022
klu x jenuh ak nk menapak kesana

yanna yazed said...

btl2... syukur... moga2 dia akn mmbawa kita ke sna lg yek...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com