we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Mama's Pumpkin

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Saturday, August 29, 2009

pulanglah makcik... uhuk2

sekarang aku ada kat rumah. agak tension. hari tu aku dah tak sabar2 nak balik. yelah... adik aku kat cuti seminggu. aku siap ajak amy ponteng discourse sebab tak sabar sangat nak balik rumah. nak balik hari rabu. hehe... tapi tiba2................. ai....


mak aku call memberitahu ada satu kejadian yang membuatkan aku tawar hati nak balik rumah. tension gile rasa. kat UTM tension, nak balik rumah pun rasa tension. suara mak aku macam sedih je kan bila aku kata macam taknak balik. hmm...


hari pertama balik, aku sampai2... nauzubillah... bilik aku macam tongkang pecah. katil aku... rasa nak nangis. ayahku pun ajak aku pergi bazar. balik2, mak aku sorang2 kat dapur. aku pun tolonglah... after isyak, aku kemas bilik. gerakan aktif ni. sebab aku cabut semua cadar. and cikna tepon...


"cikna, baliklah... i taknak tido sekatil dengan dia"


cikna tak balik. tapi dia suruh i cakap kat semua orang, dia balik malam tu. hoho... i boleh tido kat katil tu sorang2. tiba2 malam tu aku nak masuk tido, dia tengah gayut dengan bf dia atas katil aku. adoi... aku pikir sekejap. lama gile. aku buat2 tak selesa tido. huhu... last2 dia keluar. he... malam semalam cikna balik, aku tido dengan cikna. malam ni dia tak balik. hmm.... macamane planning aku malam ni?


inilah wajah makcik saya yang ajar saya menipu. hehe... gambar raya tahun lepas dengan boy.




p/s : the zon tengah crazy sale. tak sabar2 nak pergi ni. nak shopping tshirt baru. tapi manalah pergi mak ni...




290809 ~ 12.44pm
rumah aku ~ bilik aku

10 comments:

~RoY @ AzRuL~ said...

kamu ni yana....dgn aku n KJ bukan maen garang lagi, tp ngan org lain...alahai...pijak cicak, cicak pun tak putus ekor eh...huhuhu

yanna yazed said...

roy, jht kamu ni... itulah... aku ini luaran sahaja yg keras. di dalam, aku sgtlh lembut. hehe... bkn stakat cicak ekor tak putus. dia pijak kaki aku balik. hehe...

amyzainal said...

wow...extreme btul erk...cicak leh pijak kaki ko...hahaha...kalau ngan aku..dah mati cicak tuh aku pukui pakai penyapu ko...hohoho..
sabar la yanna...ko blk utm nnti,mesti tak tensen dah...coz aku bwk buah tgn yg best untuk ko...hihi...

~RoY @ AzRuL~ said...

mana mungkincicak tu dapat pijak kaki kamu...kaki kamu tu besar tau..hehehe...
p/s: aku rasa geli bila kamu kata kamu ni "sgtlh lembut"...auw, tak rela aku!!! hahahaha

~RoY @ AzRuL~ said...

aku benci sistem masa kamu nih! tak betul! huh!

yanna yazed said...

kaki ku juga tak sebesar kakimu roy. huhu... biawak bolehlh nk pijak kakimu. he... eh, aku ini sensitif kalau kamu belum tahu. he... aku juga lemah lembut orangnya. hhmmm.... haha...

maafkan sistem masaku. aku juga tidak tahu kenapa begini. janganlh tension untuk bnda2 spt ini budak kicik. he...

yanna yazed said...

amy, betul2. tp hilang tensen skjp je. skjp je buah tgn yg ko bwk tu lesap. hehe...

aah, ckt2 mnjerit. klu tak belah ko, belah yana teo. tidak paham daku ini... huhu... akulh pnyelamat kalian.

amyzainal said...

hoho...nak wat cane...kami kan kawan baek...^_^
bayang kan cepat,ns kandaq....nyummy!~ hee....

*andie west* said...

haha beshhh2..nnt citer ngan aku full version

yanna yazed said...

amy : kahkahak... i smell fish here. huhu... mne ko ni. aku bknnya lpr sgt nk mkn skrg ni. tp slgi xnmpk ns kndr, hatiku gundah. huhu...

andie : huhu... nnt aku cite. sakit hati ni xabs lg. rs mau halau2 je org tp xt'luah. huhu...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com