we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, August 23, 2009

lagu tema GHP!!

actually bukan lagu tema kerelaan kami... tapi entah kenapa... stiap kali kami ke sana, lagu tuh pasti berkumandang... lagu tema ni bukan satu group, satu lagu tau... meh aku terangkan...

kami tak ada radio. yang ada radio hanyalah hem... so rajinlah kami ke bilik dia untuk mendengar radio dan berbual2. jarang kami ke bilik dia dan kumpul bertiga. selalunya masuk sorang2. amy kata, ada satu lagu ni... setiap kali masuk bilik hem mesti lagu ni berkumandang... aku tak percaya sebenarnya... sampailah terkena pada aku juga. hoho... tetapi, lagu yang lain.


tatkala amy masuk ke bilik hem, lagu yang berkumandang = SUPERMAN (lucky laki)

lagu anak ahmad dhani, ana berkata. aku first time dengar lagu tu dalam bas. ana yang cakap. nampak sangat aku ni dah lama tak dengar radio.


tatkala aku masuk ke bilik hem, lagu yang berkumandang = BENGANG (akim af7)


aku sangat suka lagu ni... aku selalu nyanyi, tiba2 setiap kali masuk bilik hem, lagu ni yang akan keluar. entah kenapa... huhu...


lagu tema kereta amy pun ada tau. ni kiranya tema group dan PHS = POKER FACE (lady gaga)


pelik tapi aku tidak menipu... seriously... ini memang berlaku. kalau tak percaya, try tumpang kereta amy, lagu poker face mesti dimainkan... pelik tapi benar...





p/s (i) : aku nak letak gambar lucky laki, tapi tak jumpa gambar. maafkan saya...

p/s (ii) : esok anniversary aku dan gerek tapi aku tak beli kad pun lagi... sengal2... hoho... esok genap ae berusia 5 tahun.






23082009 ~ 12.12pm
bilik aku ~ g17-217

6 comments:

amyzainal said...

hahaha... yanna tidak menipu... shaya saksi kejadian itu.... aku masuk je bilik hem...mesti lagu tuh.... dah sampai terikut2....

hem naek je PHS...mesti poker face...

plek2...tp benar...

dah jadi pun kat ko erk yanna...hohoho....

yanna yazed said...

huhu... btl2. tp xpe, aku sgt suka lagu bengang. ko lain... lagu tu sndri ko xprnh dgr kn? hehe... xpe2, pmbaharuan. ko suka lagu indon dh ke? kahkahak... haha...

amyzainal said...

bengong kamu... aku suke...tp benci...cane tuh... kohkohkoh...buyuk pngai....

yanna yazed said...

nymph kamu ni... wt peyat2 puyak.

amyzainal said...

i shuke peyat2 ni..rasha nak beyak puyak...hoho...

yanna yazed said...

amy yg peyat shuka beyak manyak2... tak cnonoh cungguh pangai. he... lalala~~

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com