we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Mama's Pumpkin

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, August 14, 2009

mode : graduation day~~

pesta konvo sudah mula semalam dan aku dan amy dan hem telah 2 kali ke pesta konvo, semalam jugak. amy apalagi... hari pertama terus nak borong semua tu. huhu... so maksudnya sekarang ni... mood berkonvo sedang meluap2. tapi aku tak tahulah perasaan gerek ketika ini kerana dia masih lagi di dalam hutan. tak keluar2 lagi. sudah 2 hari dia tidak msg atau call kerana di sana tiada line. hmmm...

jadi mode aku sekarang : rindu gerek teramat2 lah sangat... dia kata balik malam ni... hmm... tunggu sajalah...

gambar ini diambil pagi2 12ogos2009 sebelum gerek bertolak ke jerantut. sudah sekian lama dia tidak menghantar aku ke kelas. hoho... windu...

info gerek's convocation;

hari : isnin
tarikh : 17ogos2009
waktu : 2.00pm
warna tema : ungu




p/s : sangat lapar... sedang menunggu hem pulang dari kelas untuk ke pesta konvo makan ayam golek dan spageti. cedap2...








14082009 ~ 12.31pm
bilik aku ~ g17-217

4 comments:

iQbaL said...

wah...bia betul ni wan...dah sama saiz dgn aku dah..hahah..senang je hati eh.. :P

yanna yazed said...

haha... mstilh bal.. aku yg jaga kn. huhu... eh bkn kta ko dh kurus ke? hehe...

KJ-kun said...

hahaha....yana x ingat konvo aku pun huhu

yanna yazed said...

kj... aku bkn lupa. tny roy... aku sllu tny dia... uhuk2... kijam2... tudhn tidak b'asas.

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com