we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, August 28, 2009

aku rindu anak2 buahku...

sudah 2 minggu aku tidak berjumpa anak2 buahku... hehe... amat merindui mereka. kali terakhir berjumpa, ketika pesta konvo. hampir 2 bulan tidak berjumpa mereka. aqiel semakin montel. diena semakin tinggi. aku pikir, mereka sudah melupai aku. tapi ketika aku mengagah aqiel, dia terus hulurkan tangan mahu didukung. diena sebok memanggil cik nurun. uhuk2... amat terharu. aku bahagia. hehe...

ini gambar kasut cik nurun and irdiena. hehe... comel kan kaki kami?


sayang sangat kt budak2 ni... rindu gile.




p/s : tadi berbuka carbonara + aym bakar + mushroom soup + garlic bread + salad. wow... western hari ni kami. cedap sampai ngantuk terus. he... esok aku upload gambar2 nya yek.




30082009 ~ 10.33pm
rumah aku ~ bilik aku

6 comments:

*andie west* said...

aiyooo mkn bsr lg kakak..huhu

yanna yazed said...

dgn adanya cikna... mmg mkn bsr. mulut dia xabs2 mmbebel, gemuklah cikna dok rumah ni. gemuklah cikna dok rumah ni. pdhal dia yg msk. huhu...

amyzainal said...

huhu.....mana ko jumpe kaki ko ngna diena?

yanna yazed said...

eh, ada plk mne aku jmp... kaki aku mstilah sntiasa ada kt kaki aku. kaki diena msilh kt kaki dia. hehe... aritulah g makan kt tgku impian. dia suka gile tgk kasut dia same kaler dgn aku.

Anonymous said...

if ade acik moon msti ag comel gmbr tuh...
huhuhuh...........

yanna yazed said...

perasan sungguh cik moon ni... nnt diena tnjuk lagit lagi kang. huhu... rindu bdk tu. aiseh...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com