we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Mama's Pumpkin

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, August 20, 2009

jalan2 ke tasekan~~

tarikh : 12ogos2009

hari : rabu
waktu : 6.15pm
participant : aku, hem and amy


hari itu gerek ke jerantut. so, petang tu aku lepak bersama 2 orang kawan2 harry potterku. aku, amy dan cik hem. mula2 hem tak mo ikut. aku dan amy seret2 sambil sebat kaki dia mengikut kami ke k11. makan!!

aku = nasi janda, amy = mee goreng basah, hem = nasi goreng kampung.

dasat tak kami makan? huhu... hem sedang2 elok dia kata kenyang adalah orang yang paling banyak makan. huhu... tipu je. kemudian, kami ke tasek. jalan2 bergambar2....

ni gambar cik amy dan cik hem... biasalah, amy kan suka berangan. hoho... so, dia suh hem amik gambar dia. aku pulak amik gambar diorang. huhu...
ni gambar aku ala2 nk ushar amy. huhu... dia kunun2 marah lah tu... aku panggil roslan baru tau... awk baju merah................... huhu... bawah ni pulak gambar favourite aku. he... comel2...

dan akhir sekali... gambar si badut berdua. kuikuikui...




bintang :
servis : 4
rasa : 4
perasaan : 5



p/s (i) : di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan SELAMAT BERPUASA kepada semua umat ISLAM yang membaca blog saya. terima kasih.

p/s (ii) : aku sedang serabut... tolong... saya perlukan oksigen...

20082009 ~ 11.23pm
bilik aku ~ g17-217

6 comments:

amyzainal said...

yanna! ko memang...sanggup ko memalukan aku...
huhuhu..... t ko balik..siap la ko...dok kat depan pintu je...jgn masuk bilik...nak masuk gak...ikut tingkap...k? aku ngan hem menanti kepulangan ko....

yanna yazed said...

hui, gns2... aku hajat hati nk pujuk korg dgn abc. skali abc tutup. then nk blikn ais utk korg, meranti tutup jgk... hoho... maafkn daku.

amyzainal said...

alasan tak munasarawak lgsung...hoho.....

yanna yazed said...

ya Allah... sesungguhnya aku xtipu... gelap semata2 kdai2 itu.

amyzainal said...

huhu....dah dapat makan pun! tq untuk ko! balasan nye...nasi kandaq bayar sendirik...heee...

yanna yazed said...

huhu... udah ku kirimkn duit itu pdmu... jgn di ungkit amy. sesungguhnya mknn ku sumanya halal2 blaka. hehe...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com