we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, August 11, 2009

SNOW WHITE : THE UNTOLD TALE ~~ #2

akhirnya... setelah 10 hari kejadian drama itu berlaku, aku akan mengupdate blog tentang drama. (aku tau roy dok tunggu2 aku update. nk tengok aku still kacak tak jadi lelaki. hoho...) jadi inilah antara2 gambar yang aku ada pada malam kejadian. banyak actually tapi tak amik lagi dari member. malas. hoho...


kali ini misai dan janggutku agak lain dan kebanyakan classmate aku semua tak suka mekap aku kali ni. diorang lagi suka last sem sebab katanya muka aku macam gerek. hoho... sabar sajelah... tapi takpelah, aku nak jugak merasa misai cam muni. huhu...

ini gambar aku dengan queen (cik ana) and 2 orang witches (cik aina and cik piz). kacak dan macho tak aku? hehe... mesti gerek tak mo tangkap gambar dengan aku. hm...


di atas ini pula... gambar aku dengan muni (pesaing aku dari kingdom of athensmore), wadah (prince aku dari kingdom of reim) dan amy (maid kingdom of athensmore).



















atas tu ana the queen yang akhirnya telah dibunuh oleh anak tiri sendiri. sebelahnya ada muni, pesaing aku dari athensmore yang kononnya terhensem dalam kingdom diorang. hehe... bawah tu pulak, mereka ini adalah witches. aina the kind witch, piza the wise witch, everlyn the angry witch (klu tak salah aku lah...) nampak ada minah tocang dalam cermin tu? tu siu fong (childish witch)

itu saje gambar2 yang saya ada untuk drama kali ini. kalau tiba2 ada lagi dapat gambar, jika saya dalam perasaan yang rajin, saya akan upload lagi yek. sekian terima kasih... hehe...




p/s : gerek ke jerantut lagi esok. 3 hari... hm... windunya...





11082009 ~ 7.47pm
bilik aku ~ g17-217

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com