we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Mama's Pumpkin

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, July 21, 2009

tribute to amisai sepak ~~

duhai amisai sepak...


minggu lepas, gigi mu sakit yang melampau2. kamu nggak bisa makan seperti kita dulu2. kamu juga tidak berselera seperti yang sepatutnya... amisai... kenapa perlu gigi bongsumu tumbuh tatkala nafsu makanku meluap2? amisai... kamu sangat kejam membiarkan aku terliur makanan seorang2. uhuk2... kejam...

minggu ini... isnin kita berpuasa. israk mikraj kan... kamu pening kepala dalam kelas? mengapa? migrain kah? balik bilik, kita tido sepuasnya... berbuka dengan KFC dan mcD cik hem... tapi malam itu, kamu demam. mengapakah ini terjadi? mengapa? hmmm... kita ke kelas seperti biasa. kamu kurang ceria. terdetik di dalam hatiku, aku makan sorang ke hari ni? uhuk2...

kamu meminta aku menemani kamu ke klinik... kamu di suspek denggi? amisai... mengapa ini terjadi... minggu lepas gigimu sakit... minggu ini? kamu ini... magnet to trouble. hoho...


amisai... di kesempatan ini... aku harap kamu cepat sembuh... sesembuh-sembuhnya... tidak seperti aku ini... seperti orang tua sakit tulang. uhuk2...




p/s : nak nasi kandar lauk macam biasa yek... yummy... lme xmkn...








21072009 ~ 10.08pm
bilik aku ~ g17-217

7 comments:

Anonymous said...

huhu...terharu aku...nak wat cane...dugaan aku mule sem ngan sakit je...huhu....=(
dlm dilema lg nie...nak balik ke tak.....huhu..
kalau balik..akan ku belikan nasi kandar...hihi..

yanna yazed said...

bgs jugak klu ko xblk... hoho... xceria hidup aku. hehe...

Anonymous said...

huhu.......doa kan la aku tak demam mlm nie..hihi..
erh..chup..aku pegang ape dalam gmbr tuh?

yanna yazed said...

ko pgg fork dgn ada cucukan kentang yg atas pizza tu.... itu pn talak ingat ka? hoho...

aku mendoakn semoga kamu sehat malam ini... kjut aku k if anything. aku teman ko late nite supper.

noharanutdya said...

yuhu

Anonymous said...

huhu...aku berada di spital malam nie....siapa mahu teman?

yanna yazed said...

nadya... long time no c... yuhu...

misai... suh incik beliau temanlh. aku ni di jb dan telah dijngkiti kuman kamu. hoho..

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com