we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, July 8, 2010

peringatan untuk kamu Hawa!

AMARAN KERAS : visual yang dipaparkan amat mengganggu fikiran dan boleh memberi kesan kepada mental. serius, sampai sekarang aku rasa meremang bila pikir. oleh sebab yang sama, aku taruk image bersaiz KECIK sahaja ya!

okay, takut gila tengok gambar ni. still meremang bulu roma aku. sangat2 takut memikirkan benda ini. geli, nak termuntah dan worst, I CAN'T WIPE IT OFF MY HEAD!! adoi... Ya Allah, mintak dijauhkan benda2 penyakit macam ni.


detail gambar ini menjelaskan bahawa seorang perempuan baru pulang dari ekspedisi dari Amerika Selatan. dia perasan ada semacam ruam pelik dekat breast belah kiri dia. dia pikir ruam biasa yang akan hilang lama2. lama2 makin sakit so dia pergi jumpa doktor. doktor tak sure tentang penyakitnya tapi dia bagi krim and antibiotik je. tapi sakitnya tak hilang and start berdarah. so, dia balut breast dia and start cari doktor2 pakar. after 2 weeks baru dia dapat jumpa pakarnya. and memeranjatkan! masa bukak balutan, terdapat larva bertumbuh dan bersarang kat liang pori breast dia. sesekali larva tu masuk dalam liang pori and muncul dia lubang sebelahnya. GILA!! korang dapat bayangkan tak??? I CAN'T STOP PICTURING IT. macam mane aku nak padam visual di dalam kepala ni?

currently, aku jadi paranoid. aku terasa badan gatal2. peha, lengan, dan pelbagai lagi tempat2 yang anda sedang pikirkan... jadi yang biji dalam lubang tu larva2???? oh gosh... aku rasa nak muntah dan terasa macam ada benda2 bergerak kat badan aku.

di sini, di samping menggelikan kalian, aku juga berniat untuk memberi peringatan kepada kaum2 hawa supaya lebih menjaga kebersihan. kerana daripada detailnya, dikenalpasti puncanya adalah baju dalam baru dan pakaian baru yang tidak di cuci terlebih dahulu sebelum dipakai. kita tidak tahu parasit dan kuman apa yang terdapat di pakaian baru jadi... cucilah dahulu untuk keselamatan kalian.

aku kini akan membasuh pakaian baru sebelum pakai kerana memang aku tidak cuci sebelum pakai. oh, kenyataan berani mati... untuk keselamatan diri sendiri.



p/s (i) : tolong... geli... takut nak tengok banyak2 kali sebab dah letak kat blog ni sure aku view tiap2 hari kan? tolong... geli...

p/s (ii) : terasa benda2 bergerak di seluruh badan... oh gosh...

p/s (iii) : YAYANG!!! TOLONG I!!



08072010 ~ 2.14am
rumah aku ~ ruang tamu-depan tv

2 comments:

~RoY @ AzRuL~ said...

hahaha...abes la yana tiap2 saat tgk cermion belek dia 'punya'..ops, terlucah plak...sowi22...hohoho

p/s: daku tak geli pun..myb, gelihati la sket sbb kamu ngengada geli2..haha

yanna yazed said...

bongok pny roy! daku malu tau! heh!

heh, ini btl2 geli. bkn main2 haaa.... 1st time daku geli dgn larva dan sewaktu dgn nya... tolong.... meremang lagi...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com