we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, January 17, 2012

azuan & eliyana solemnization



hai2 korang... video hampir lapuk. aku pernah share kat FB dulu. tiba2 hari ni teringat sebab yelah... baru update pasal kad kahwin. surelah tiba2 mood nak kahwin2 kan. video ni di buat oleh cousin aku. huhu... tajuk dia... THE BEGINNING. sesuai sangat!!

titik permulaan untuk semua. titik permulaan menjalani hidup. titik permulaan mengenali erti kehidupan. titik permulaan membina hidup.

untuk cousins aku di KL and Kuching yang ku sayangi... thank you for all you guys did for me. really appreaciate it. love you guys so much!! sangat2 sayang kat korang.

untuk suami saya... thank you for everything. sorry for something.






p/s (i) : gile tak malu update blog 2 kali hari ni. mentang2 takde kelas.

p/s (ii) : ish, dalam dilema... tolong permudahkan jalanku...

p/s (iii) : rindu ayah; MOHD YAZED BIN A RAHMAN. i love you ayah.





17022012 ~ 12.12pm
meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com