we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, January 27, 2012

Welcome JNJ 5565 :))

hai2 korang... aku baru balik servis kereta dengan cik hapisang. haha... sedikit malu. baru seminggu wokay kereta aku dah cecah angka 1000km. hui, jalan sakan aku nampaaakkk... melayang jugak duit tadi. nasib baik cheaper than i expected. huhu... cuti ni patut nak pergi karok dengan cik hapisang. tapi... petang ni macam malam nak keluar. dah 2 hari aku asyik keluar je. rasa penat pulak. hehe... driving is not something an enjoyable thing to do.



okay2, tengok tajuk entri aku... dapat agak kannn?? hehe... hari ni, genap seminggu usia dia bersama aku. usia dia sebenar aku tak pasti lah. tapi kira birth date dia aku ambil hari bersama aku lah kannn. 20Jan2012. kena ingat tarikh ni. huhu... so, this it is. my baby. habis tu! semua orang dok panggil kereta sendiri baby. aku pun nak jugaklah. haha...



gerek's baby. the first day we took him under our custody. haha... (mane pulak aku tahu dia ni 'him'?)





overall... aku... nak bettle!! haha... tapi siapa mampu? plus, bettle baru tak keluar lagi dah... asyik2 Polo and Golf. aku nak bettle! kikiki... tak kisahlah... semua orang dah beli kereta. own a car already. aku? dah setahun kerja baru beli. yelah, nak kahwin kena jimat cermat. dah kahwin, bolehlah nak pikir2 beli kereta. tapi seriously, memang lepa ni kena berjimat cermat... oh crap! nasib baik adik aku nak fly dah. haha...








p/s (i) : gerek balik malam ni. wuhuuu! windunya kat yayang yang montel cikebom.


p/s (ii) : boy g USS. dia belikan apa untuk aku eh?


p/s (iii) : my bestest friend's wedding tomorrow. dari kecil kita membesar sama2. and now, masing2 dah kahwin. hope our friendship last forever. i love you, Jah. DOREMI eternity.











27012012 ~ 2.15pm

atas lantai sebelah katil ~ bilik aku-rumah Impian Emas

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com