we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, January 31, 2012

My Bestfriend's Wedding - Mahfuzah & Aideel

hai2 semua... aku kat sekolah. pagi2 lagi aku dah blur nak buat apa. kelas aku hari ni 3pm. sejam. ohoi... jadinya... aku datang ke sekolah pagi2 ni semata2 nak ke kelas pukul 3pm wokay. memang banyak kerja lain. ada 3 buku belum tanda lagi. but sebelum tuuuu.... update blog dulu! pasal NZ, rasa penat pulak nak update. he... jadi, kita cerita pasal benda lain.

okay, sempena hari terakhir bulan Januari 2012 ni, aku nak cerita pasal majlis pernikahan kawan baik aku. yang kami membesar bersama2. susah senang bersama. sejak darjah 1 ke sekolah sama. sekelas sejak darjah 4. masuk SIGS sama2. masuk Teknik JB sama2. masuk KMJ sama2. masuk UTM sama2. dannn... jangan terkejut tau sebab IC belakang kami adalah sama. 6 nombor belakang tu adalah sama. birthday ajelah lain2. huhu... jodoh kan?













Mahfuzah Mustapha. sayang gile kat budak ni. dulu montel. sekarang selim. bak kata Mazni, "Jah... ko lupa makan ke?" haha... sejak masuk UTM memang mengecil budak ni. kurus sangat! pipi je tembam! akhirnya, pada Sabtu lepas, 28Januari2012, kawan aku seorang ni selamat menjadi isteri kepada Mohd Aideel Ismail.



Aideel! jaga kawan aku baik2 wokay. cepat2 bagi kami anak saudara. hehe... comel sangat masa bersanding. oja nampak tinggi. kikiki...






Rahiza Abdul Rahim. kitorang bertiga memang dari sekolah rendah bersama. walau tak bersama di semua tempat belajar, still the best among the best. hehe...






DOREMI. bak kata gerek, pangkah nama yang dah kahwin. so, O dan E dah pangkah. next is I. consonant bila lagi? consonant siapa punya turn dulu? hehe... i love all of you so much!






guestbook untuk Oja. okay, aku jeles. nextime kita hangout, buat guestbook aku k. biarlah dah basi pun. aku nak korang tulis jugak. haha... hasil tangan izaura yang kreatif. wehuuuuu!! cun kan?






DOREMI :



D : Diana


O : Oja


R : Rahiza


E : Eliyana


M : Mazni


I : Izaura



~eternity~








p/s (i) : esok Shida and Edot ke JB. kenapa diorang taknak bawak aku sekali?? ini tidak adil!

p/s (ii) : mood kerja tak naik lagi sebabnya... jumaat ni balik kampung and cuti 4 hari. he... yeay!


p/s (iii) : betul ke diorang nak ke USS? ala... bestnya. bilalah turn aku nak pergi?












31012012 ~ 8.56am

meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com