we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, January 15, 2012

Time is running out

hai2 korang... updating in JB. ha... aku and gerek balik JB but kitorang tak balik rumah. permintaan aku. honestly, hati aku memang bengkak. so janganlah salahkan aku bila kejadian macam ni berlaku. put away benda2 sensitif ke tepi. weekend ni, aku happy gile. kitorang spent time di Desaru semalam. ada waterpark kat hotel tu. nanti aku update eh. best gile mandi manda. huhu... and semalam kami berurut Thailand dan Melayu. haha... badan sakit2. so pergilah berurut.


okay, hari ni aku nak update pasal adik aku. huhu... hmm... aku tahu kedegilan aku untuk taknak balik rumah effect masa aku bersama adik. dia dah nak fly Februari nanti but aku taknak balik spend time dengan dia... hmmm... maybe CNY nanti aku balik sekejap menunaikan janji. "Boy, you jangan risau, i ingat janji i. i'll give as promised aje tau. haha..."


dengan adik aku ni... banyak sangat benda kelakar dia akan buat. aku memang gembira lah setiap kali jumpa dia. ada je ayat2 kelakar dia akan keluarkan. huhu... aku rasa aku memang close dengan dia. tak tahu lah dia rasa macam mane. haha... nanti dia fly, mesti aku rasa sunyi. huhu... yeke? selalu pun contact dia through FB je even kat Malaysia. sebab mamat ni kedekut kredit. haha... tahu2, aku msg through hp but dia reply kat FB. mentang2 BB aku memang dapat notification FB. haha...


bukan nak puji, but adik aku ni sangat baik. rajin jugak. sometimes ajelah dia ni pemalas. bangun lambat tu benda biasa bagi kanak2 yang tiada benda nak buat di rumah. kalau aku ajak keluar dari pagi ke, nanti ayat dia, "Boy tak cukup tidur ni... kurang 3 jam". haha... macam tahu je berapa jam patut dia tidur. siapa suruh tidur lewat? lagi satu, bukan nak pujilah... but adik aku ni ala2 body model. (moga2 dia tak baca. habis dia perasan kang). tinggi 180cm. paling tinggi antara abang and ayah aku. tapi masalah adik aku ni... perut buncit. haha... satu benda aku tak larat budak ni, mandi dia lama gile. okay, kalau nak keluar pukul 10am, suruhlah dia mandi pukul 9am. sangat2 lama okay. aku tahu apa dia buat kat dalam tu. haha... and dia juga menghadapi masalah pimple. doktor cakap, kulit bersih sangat sampai bakteria baik pun takde. sebab tu pimple senang naik. kesan daripada mandi basuh muka lama sangat.





my little brother. dah besar dah. 21 years old this year. aku suka bila orang tersalah sebut cakap aku bongsu and dia abang. haha... disebabkan aku rendah. kikiki... nasib lah... aku sayang gile adik aku ni. the one and only. tanpa dia macam tak ceria hari2 aku di rumah. nanti lah, aku kuatkan hati nak balik rumah. sekejap je lagi untuk aku berlepak2 dengan dia. hmm... sedih pulak rasa.














p/s (i) : dah pukul 10am tapi disebabkan hotel ni takde tingkap, rasa macam awal pagi lagi... gerek ni apesal tak reti duduk diam. haha... orang tak sihat mulalah susah nak tidur.


p/s (ii) : kejap lagi siap2 kemas2 singgah taman U kejap then balik Kluang. ish, tak sabar nak beli tikar getah and tilam. nak betulkan dapur jugak.


p/s (iii) : nak beli rak yang dah siap atau tempah? mane satu lagi jimat?












15012012 ~ 10.01am

atas lantai ~ bilik 305-Kozi Hotel

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com