we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, January 9, 2012

Happy Birthday dear Angels :)

hai2 korang... sorry ye pasal update semalam. memang serious i'm not okay. but that was yesterday. today, i don't want to give a damn. lantaklah apa nak jadi. too long i'm suppressing everything. as i said, i'm now in different life but situation is the same. entah bila situasinya akan berubah. di sana macam ni, di sini pun macam ni. hai... nasib kan. actually dugaannya takdelah berapa besar. but... agaknya hati ni dah di mamah2, terus colapse. i can't take it. dan bila ada satu pernyataan yang keluar yang aku tak boleh terima, aku rasa nak stay kat Kluang aje. kat sini, aku adalah aku. aku adalah Teacher Eli. love it!


okay2, update kali ni, aku nak cerita pasal birthday anak2 buah aku. huhu... birthday diorang dekat2. so tahun ni, selepas bekerja ni, surelah aku kena membeli hadiah best sikit. best ke? huhu... hope they love it! dan kecewanya... aku terlupa nak take pictures of the presents.


On 4th January 2012, Irdiena Alia turns 5 years old. Cik Luyun love you so much! pening kadang2 layan celoteh budak ni. letih woo... soalan2 dia mencabar kadang2. hehe... korang pun kerah buah fikiran untuk mencari jawapan yang sewajarnya. yelah... budak2 sekarang dah semakin bijak. jawapan yang diberi tu pun kenalah bijak. sebab mereka akan berpegang dengan jawapan yang kita beri. huhu... aku ingat masa aku pesan kat Diena suruh abah dia ketatkan skru kat skuter Aqiel. dia balas, "Yes, because Abah has tools. Abah is a handyman" okay, terkezut gua! huhu... aku kena speaking dengan Diena ye sekarang. untuk Diena, disebabkan dia nak masuk tadika, aku belikan set bag Princess. ada pencil case, pencil, sharpener, eraser, pencil colour, colouring book dan juga botol air. hehe... excited dia.


On 2nd January 2012, Aqiel Ilham turns 3 years old. I love you so much! haha... dengan budak sensitif ni lain sikit. masa aku kahwin, dia merajuk sebab aku tak layan dia. terus taknak datang dekat2 dengan aku. but dah beberapa bulan kahwin ni, dia asyik tanya mama and abah dia... "Bila Ciyun nak jadi pengantin lagi?" ataupun "Kenapa Ciyun tak jadi pengantin lagi?" huhu... aku balas, taknaklah jadi pengantin lagi, nanti Aqiel taknak kawan dengan Ciyun pulak. dia senyap je... but then nanti dia tanya lagi. huhu... untuk Aqiel, aku beli skuter biru. dia malu nak main, tak pegang langsung. aku pujuk dia main, dia balas, "Aqiel tak tahu lah.... Aqiel malulah..." hehe... comel kan anak buah aku?


ini gambar yang di hantar oleh abang Jan malam tu. aku bagi hadiah sekaligus aje on Aqiel's birthday. yelah, time tu nak balik Kluang dah. he... i love both of you so much!












p/s (i) : baru lepas pendaftaran Tingkatan 4. kejap lagi pukul 4pm kelas pulak. ohoi... keletihan. nasib baik 5ABM. weee... semakin sayang dengan kelas tu.


p/s (ii) : yup, part of my heart crushed. badly. so kali ni, aku rasa, dengan both parties aku takkan mengalah. both ke? nope, all three parties aku takkan mengalah!


p/s (iii) : okay, booked car already. lepas ni panjang ajelah langkah aku. haha... buat aku tension, aku akan menghilangkan diri. yes!


p/s (iv) : malam ni sesi bersama pelajar baru. hmmm... banyaknya kerja.








09012012 ~ 3.50pm

meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com